FAQ
FAQ, Najczęsciej zadawane pytania
Za potwierdzenie realizacji przelewu odpowiada Państwa bank. Jak tylko wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie i rozliczona przez nasz system, będzie ona widoczna zakładce FINANSE w wBOK
Jak tylko system rozliczy Pana wpłatę, internet zostanie odblokowany. Automatycznie zostanie też naliczona opłata za ponowne podłączenie w wysokości 50 zł
Wszystkie wpłaty importowane są przez system z jednodniowym opóźnieniem (dni robocze). Jak tylko wpłata się pojawi, saldo się zmieni.
Faktury VAT pobrane z wBOK sa jak najbardziej tradycyjne. Wystarczy je wydrukować.
Państwa faktura VAT znajduje się w zakładce FINANSE w (wBOK). Klikając ikonę drukarki otrzyma Pan gotową do wydruku FV. Prosimy zapoznać się z filmami instruktażowymi, które znajdują się na naszej stronie (INSTRUKCJE) oraz na płycie CD, którą zostawił u Państwa monter po podłączeniu do sieci.
Oczywiście, że tak.
Zgadza się. certyfikat, który wystawiliśmy jest samopodpisany, czyli został on wystawiony przez nas samych. Certyfikat taki w zupełności wystarcza, aby zaszyfrować połączenie w celu ochrony przesyłanych danych. Dla Państwa wygody, prosimy zaakceptować certyfikat na stale.
Tak jak informowaliśmy przy podłączeniu, faktury wystawiane są pierwszego dnia każdego miesiąca z 14-to dniowym terminem płatności. W tym terminie będą one dostępne w zakładce FINANSE po zalogowaniu do wbok
Aby zapłacić za usługę, wystarczy wyświetlić fakturę i z polecenia przelewu przepisać wszystkie dane na druczek, który jest dostępny na każdej poczcie czy w bank
W tytule przelewu należy wpisać tylko Państwa nr ID podany na odwrocie umowy. Podanie numeru ID w tytule przelewu jest obowiązkowe! Gwarantuje to automatyczne i terminowe rozliczenie dokonywanych przez państwa wpłat na nasze konto.
Jeżeli chcą Państwo otrzymywać faktury via e-mail, prosimy o uzupełnienie swoich danych w wBOK. System automatycznie wysyła faktury na adres e-mail podany w Państwa profilu.